Thursday 18 August 2011

TerLalu Busy -.-

Assalammualaikum.. Selamat malam semua..


Sorry la sangat2 cuz lama tak update blog ni.. hehe.. MissCendadurry terlalu busy dengan macam2 perkara..Assignment, keje2 kuliah.. tambah2 lagi bisnes ni .. Ape pun, Alhamdullillah Bisnes semakin maju dan tHanks a lot to all customers (yang tak banyak songeh ) dan kengkawan yang menyokong page MurahShoppingShop.. InsyaAllah banyak rezeki, MissCendadurry akan upload lebih banyak barang2 yang latest, trendy dan bersesuaian mengikut permintaan dengan harga yang lebih murah berbanding dengan shop yang lain:)


Untuk masa ni, jom cuci mata dengan Jacket Masuk with Hoodie and sLing bags yang baru je MissCendadurry update pagi td :) cantik dan sangat2 murah.. fabrik pun sangat selesa tau..



ha.. cantik tak?? Jacket with hoodie tu cuma RM25 sahaja.. Sling Bag pula RM20 je.. MurAH kan??? Grab it fast!! sEmentara sTok masih ada :)

another pict ;)


ha.. jangan buang masa!! Berminat?? segera la buat order kat Fb >> MurahShopping Owner

oklah, setakat ini sahaja untuk entri dan iklan hari ini.. sebarang pertanyaan, bolehla hantar mesej kat fb owner ye,, See u next tyme.. selamat menjalani ibadah puasa.. wasalam :)


No comments:

Post a Comment